
Шведската модна верига "H&M" обяви, че ще затвори своя дигитален аутлет магазин "Afound" до края на годината. Решението е взето поради недостатъчно търсене и промени в предпочитанията на марките, които все повече избират да използват собствените си канали за продажби, за да укрепят връзките си с клиентите.
От компанията заявяват, че затварянето на "Afound" е било трудно, но необходимо решение. Очаква се текущите операции на онлайн магазина да бъдат постепенно прекратени през следващите месеци.
"Afound", който беше стартиран като платформа за продажба на модни артикули с отстъпки, не успя да постигне желаното ниво на успех. Въпреки усилията на "H&M" да го утвърди на пазара, ограниченото търсене и промените в поведението на потребителите наложиха прекратяване на дейността на магазина.
Публикувай коментар