Снимка: Getty Images

Френският луксозен гигант Louis Vuitton and Moët Hennessy (LVMH) обяви 3% спад в продажбите за третото тримесечие на 2024 г., като не достигна прогнозите на анализаторите. Това е първият спад в продажбите на компанията от началото на пандемията, предизвикан от намаленото търсене в Китай и Япония.

През трите месеца до края на септември LVMH генерира 19.08 милиарда евро приходи, което се оказа под очакванията за органичен растеж от 2%. Спадът в доверието на китайските потребители и липсата на възстановяване на пазара доведоха до значителна волатилност в сектора.

Акциите на компанията отчетоха спад с 4%, като това повлече надолу и други луксозни марки като Kering и Hermes.

PZ News
PZ News
Редактор

0 Коментара

Публикувай коментар

0 коментара