Пазарджик отново се превърна в столица на детския футбол. В ,,зоната на здравето,, се проведе 11-ото издание на турнира „Орлета Къп“, който събра над 100 малки футболисти от различни краища на България. Атмосферата бе наситена с емоции, спортен дух и незабравими преживявания за деца, треньори и родители.

XL Athletic – спортна марка със сърце

Сред основните партньори на събитието бе XL Athletic, популярният бранд за спортни протеинови барове, който не за първи път доказва, че е марка със социална мисия. Компанията осигури финансиране за сандвичите на всички участници, като по този начин показа, че спортът и грижата за младите таланти вървят ръка за ръка.

„Това, което правим, е възможно единствено благодарение на нашите клиенти. Всяка тяхна покупка ни дава силата да инвестираме обратно в спорта и да създаваме събития като този турнир“, заявиха от XL Athletic.

Футболни битки и чиста детска енергия

В надпреварата сили премериха осем отбора:

  • ДФК Орлета
  • ФК Лъвчета
  • ПФК Левски София
  • ФК Кронос
  • ПФК Локомотив
  • ФК Ботев 2002
  • ФК Сандански
  • ФА V&R

Малките шампиони демонстрираха хъс, приятелство и любов към футбола, превръщайки терена в истински празник на детския спорт.

11 години „Орлета Къп“

Със своята вече 11-годишна история турнирът „Орлета Къп“ се утвърди като една от най-обичаните спортни прояви за деца в региона. Събитието не просто дава поле за изява на младите футболисти, а и създава традиции, които възпитават ценности – дисциплина, екипност и честна игра.


С подкрепата на XL Athletic празникът тази година отново доказа, че когато бизнесът, спортът и общността вървят заедно, се случват красиви неща.

 XL Athletic – спортният бранд на Пазарджик, който вярва в бъдещето на децата.

PZ News
PZ News
Редактор

0 Коментара

Публикувай коментар

0 коментара