Снимка-интернет Медиапол

Потребителите на Facebook и Instagram в Европейския съюз скоро ще могат да избират социалните мрежи на Meta с опция за „по-малко персонализирани“ реклами, дори без платен абонамент. Това решение, обявено от Meta, идва след натиск от европейските регулатори, които обвиниха компанията в ограничаване на правата на потребителите и поставяне на бариери за ползването на услугите без интензивно персонализиране на рекламите.

С новата опция рекламите ще се базират на краткосрочната активност на потребителя, като последните разгледани съдържания в рамките на текущата сесия, както и на минимални лични данни като възраст, местоположение и пол.

Освен това Meta обяви намаляване на месечните такси за абонаментните версии на Facebook и Instagram без реклами. За потребители на настолни компютри новата такса ще бъде 5.99 евро на месец, а за тези на мобилни устройства – 7.99 евро.

PZ News
PZ News
Редактор

0 Коментара

Публикувай коментар

0 коментара