
Азиатският гигант за бърза мода Shein обяви, че ще отвори първите си постоянни физически магазини във Франция през ноември. Първият обект ще бъде разположен в универсалния магазин BHV Marais в Париж, а след него компанията планира още пет локации – в Galeries Lafayette в градовете Дижон, Реймс, Гренобъл, Анже и Лимож.
Инициативата е част от партньорството на Shein с Société des Grands Magasins (SGM) – група, която притежава BHV Marais и няколко обекта на Galeries Lafayette. От компанията посочват, че проектът цели да съживи градските центрове и да създаде възможности за френската модна индустрия.
Shein обещава да открие около 200 преки и косвени работни места във Франция.
Основана в Китай и със седалище в Сингапур, компанията изгради световна империя благодарение на ниски цени, широка продуктова гама и агресивен маркетинг.
Въпреки това Shein остава подложена на критики от страна на европейски марки и институции заради въздействието върху околната среда, условията на труд и подозрения за нелоялна конкуренция.
През последните месеци Европейският съюз започна проверки срещу платформата за неспазване на стандартите и митнически облекчения.
С отварянето на физически магазини Shein очевидно залага на нова стратегия за присъствие в Европа – дали тя ще бъде успешна, предстои да видим.
Публикувай коментар