Снимка-интернет

Жителите на община Пазарджик демонстрираха своята социална ангажираност и желание за промяна, активно участвайки в националната благотворителна кампания „Капачки за бъдеще“. Кампанията, насочена към подпомагане на детското здравеопазване, има за цел събирането на пластмасови капачки и алуминиеви кенчета, които след рециклиране осигуряват средства за закупуване на животоспасяваща медицинска апаратура.

Ключови партньори на инициативата в Пазарджик са Община Пазарджик, Клуб за бъдеще - Пазарджик, както и множество неправителствени организации. Тяхното сътрудничество с организаторите на кампанията значително допринася за разрастването на мисията и привличането на все повече участници от различни възрасти.

Организаторите споделиха, че дори след обявения краен час на кампанията, на място е имало хора, които чакаха да предадат своите капачки и кенчета. Това показва, че каузата има силно въздействие и все повече хора се включват, мотивирани от идеята, че могат да допринесат за едно по-добро бъдеще.

Иванина Тодорова, една от участничките, разказа как заедно със своята 5-годишна дъщеря е предала събраните капачки. Тя сподели, че инициативата е отличен пример за екологично възпитание както за деца, така и за възрастни. Тодорова подчерта важността на това да показваме на децата как отпадъкът може да се превърне в ценен ресурс и да послужи за добри каузи.

Кампанията „Капачки за бъдеще“ има забележителен принос към детското здравеопазване в България. Благодарение на събраните средства досега са осигурени кувьози за неонатологични отделения, детски и офроуд линейки, както и специализиран медицински уред, се посочва на официалната страница на кампанията.

Тази благородна инициатива не само осигурява жизненоважна помощ за детските отделения в болниците, но и стимулира обществената осъзнатост относно рециклирането и устойчивото развитие. Участието на все повече хора в кампанията е доказателство за възможността малките усилия да имат голямо значение, когато са насочени към общото благо.

PZ News
PZ News
Редактор

0 Коментара

Публикувай коментар

0 коментара